0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0
0товарів: 0 ₴ 

Рекламації

Шановні клієнти, якщо ви зіткнулися з невідповідним виконанням замовлення інтернет-магазину Білий Кролик, просимо вас ознайомитися з основними правилами подачі рекламацій.

Рекламації з приводу невідповідного виконання замовлення, товару неналежної якості, пошкодженого товару приймаються до розгляду протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Рекламація повинна бути оформлена замовником.

В рекламації необхідно вказати номер замовлення.

Щоб подати рекламацію, необхідно заповнити форму зворотного зв'язку або написати листа на адресу: [email protected]. У листі необхідно описати ситуацію і прикріпити підтверджуючі фотографії.

Протягом 24 годин з моменту отримання рекламації адміністратор інтернет-магазину відправляє відповідь про отримання рекламації.

Не пізніше 3-х робочих днів з моменту отримання рекламації, клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації, що склалася.

Розгляд рекламації неможливо в тому випадку, якщо:

  1. Рекламація не була оформлена в письмовому вигляді у формі зворотного зв'язку або не було написано листа за адресою: [email protected].
  2. Рекламація була оформлений не замовником, а іншою особою.
  3. В рекламації не було зазначено номер замовлення.
  4. Не були надані фотографії, що підтверджують факт рекламації.
  5. Замовник більше 3-х днів не відповідає на повідомлення адміністратора інтернет-магазину.
  6. Замовник не веде конструктивного діалогу.
  7. Анонімні звернення.
  8. Рекламації містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи в бік співробітників інтернет-магазину Білий Кролик - автоматично видаляються без розгляду.